Alla inlägg under februari 2021

Av Jennika Persson - 26 februari 2021 07:23

Vab idag med. Hilda är absolut piggare men vi tyckte det va bäst att va hemma hela veckan så hoppas vi kunna gå till förskola och jobb på måndag. Än så länge sover hon så får väl se hur hon mår idag. Anton sov ända till 6.45 idag och hela natten. Vet inte om det har hänt innan. Vi ska nog bara ta det lugnt idag med. Leka och spela spel som vi gjorde igår.

Vab

Av Jennika Persson - 25 februari 2021 07:09

Jag har tydligen helt glömt att skriva här på ett bra tag. Vardagen har rullat på helt enkelt. Men nu har Hilda blivit förkyld så nu vabbar jag. Fredrik har vabbat tisdag och onsdag så är det min tur nu. Hoppas hon är frisk och kan gå på måndag. Det är skönt att vi kan dela på vabben. Men idag går fredrik på jouren så då blir det mitt ansvar. Jag hoppas han inte behöver jobba så mycket den här jouren. Jag hoppas kunna träna som tänkt. Har hållt igång det så bra nu så jag vill gärna hålla igång. Men jag vet ju oxå att under hans jour får det bli som det blir med träningen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards