Alla inlägg under juli 2022

Av Jennika Persson - 20 juli 2022 23:42

Semestern rullar på här. Nu har jag snart haft 4 veckor och det betyder att det bara är en kvar. Men jag har haft fantastiska veckor. Förra veckan tillbringade vi högre upp på västkusten än vad vi bor (Bohuslän, den riktiga västkusten). Min bästa kompis föräldrar har stuga där så vi hyrde deras gäststuga. Så kul. Barnen njöt verkligen. På vägen hem tog vi 2 nätter i Göteborg. Där träffade vi mina föräldrar. Första kvällen åt vi på restaurang och hejade på Sveriges damer som spelar EM. I måndags va vi på Liseberg. Igår turistade vi lite innan vi åkte hem.

Idag har det varit sommarens varmaste dag så då passade vi på att bada. Sen har vi grejat med tvätt och sånt. Imorgon har vi lovat Hilda att vi ska åka till Malmö och titta på när dom spelar in Sommarlov. Så snart behöver jag sova för att orka detta. Hilda själv har dock precis somnat, inte lätt att sova i den här värmen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards